IDEA OH IDEA.. . MAI LA CEPAT...

Hai , Assalamualaikum..
Aduh macam mana nak cakap ye?
Pernah tak korang tengok blog korang, lepas tu otak korang macam jem je kat situ..
Sebab apa?
Sebab tak ada idea nak karang..
Tak ada modal nak gebang..
Ok.  Jujur, aku banyak kali terjadi..
Sampai kadang-kadang bila tengok blog sendiri, rasa macam "hidup segan, mati tak mau.." haha.. bak kata pepatah tu..
Jadi, tak pernah-pernah lagi la di buat orang blogger tanya idea kat blogger lain tentang cara nak dapatkan idea.
Sebab aku memang perlukan NASIHAT daripada yang PAKAR macam korang semua, jadi, nak minta tolong la kat korang semua ni, kot-kot ada idea nak share kat aku ni..
Atau ada ke nasihat-nasihat yang bernas nak bagi keluar ilham dalam kepala aku ni..
Okey.. Kalau korang la kan..
Korang buat apa untuk dapatkan ilham tu?
Please la.. share la sikit..
Huhuhu...
Bila aku luah macam ni rasa lapang sikit dada..
Tolong la ye..
share dengan aku... =)

Comments

  1. Kesian ye... Mmg blogger ni akan Ada time2 mcm ni kan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts